När du fått en order skriver du om möjligt ut och packar ner plocklistan tillsammans med produkten. För att skapa en så enhetlig kundupplevelse som möjligt tillåter vi inte att skicka med reklam för din egna webbshop/butik i försändelsen.
Försändelsen måste sedan skickas inom 24 timmar (vardagar) om du har en leveranstid upp till 5 dagar och inom 48 timmar om du har en leveranstid på längre än 5 dagar från det att du mottagit ordern. I samband med att du skickar ordern behöver du uppfylla ordern i systemet och har då även möjlighet att lägga till eventuellt spårningsnummer i ordervyn. Genom att uppfylla ordern skickar Fyndiq ett mail till kund om att deras order är påväg. Har du angett ett spårningsnummer kommer kunden att få tillgång till det i mailet.
Viktigt! Om du glömmer att uppfylla dina ordrar inom 5 kalenderdagar kommer vårt system att tolka ordrarna som "ej uppfyllda" och kunden blir automatiskt återbetald.