- Komma igång med Reclaimit
- Att arbeta i Reclaimit
- Lösa ärenden i Reclaimit
På Reclaimits startsida finns två viktiga funktioner:
Sökrutan högst upp
Vill du hitta ett specifikt ärende? Sök på ordernumret (format 2296f1a8-302d-19ad-b7cd-e5b8d4a6abce) och tryck på Enter eller den orangea sökikonen
Fältet Aktiv
- Öppna ärenden
- Ärenden som just nu väntar på svar från dig, och ska besvaras inom 24 eller 72 timmar. Länk: När återbetalar Fyndiq en kund?
- Parkerade ärenden
- Ärenden som just nu ligger hos kund, eller returer som är på väg till dig
- Godkända ärenden
- Ärenden som har avslutats med ett godkännande, till exempel har kunden återbetalats eller fått en ny produkt skickad till sig
- Avslagna ärenden
- Ärenden som har nekats eller avbrutits, till exempel har kunden fått avslag eller slutat svara
Det finns också möjlighet att se alla dina pågående ärenden under Översikt.