Om en försändelse returneras av din transportör, så ska kunden återbetalas.
Du kan maila Fyndiqs kundservice på order@fyndiq.se för att informera oss om en Försändelse i Retur. Fyndiq sköter i dessa fall dialogen med kunden, och vi genomför återbetalningen åt dig.
När du meddelar oss att produkten kommit i retur behöver du informera oss om returen har skapat ytterligare returfraktkostnader för dig. Om du inkommer med underlag för kostnaden så debiterar vi kunden för detta, upp till 160 kronor inklusive moms.
Kuvert med frimärken, Varubrev, samt Rekommenderade brev debiteras inte en returkostnad hos Postnord.
Oavsett vad anledningen är till att produkten går i retur så kan ni återbetalas för kostnaden så länge ni bifogar ett godkänt underlag.
Om du får fakturor varje månad från din transportör, inkom gärna med underlag från förra månaden där du belyser ett annat paket av motsvarande vikt. Detta godkänns också som underlag.
Dessutom är du alltid välkommen att kontakta Handlarsupporten på handlare@fyndiq.se för att komma överens om ett fast pris utan underlag.